• 07-09-2013, 08:33:10
    #19
    forumup vardı eskiden orda phpbb forumum vardı en büyük forumlardan biriydi, ordan kazandıydım da nasıl kazandıgımı hatırlayamadım adsenseyle galiba
  • 07-09-2013, 08:39:13
    #20
    ilk açtığım site net.tc uzantılı idi keçi sattım. sattıkça urettim ürettikçe sattım. ve iş patladı gitti 4 ev 5 arsa 2 tarla ve kral gibi düğün ve ev eşyaları aldım. İşi en kaliteli yapmaya özen gösterdim hala üstüme çıkan olamıyor. Kendimi de geliştirdim 14 yılda www.saanen.org
  • 07-09-2013, 08:59:42
    #21
    Aynı şekilde bende durum beğendirme uygulamaları kurarak başlamıştım.
    Gold üyelik vb. satıyordum.O dönem piyasaya hakimdim
  • 07-09-2013, 09:30:20
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    internetten ilk paramı adtechden almıştım
  • 07-09-2013, 09:37:43
    #23
    Yıl 2001 temmuz ayı denizlide bir textilci almanca windows kurulumu istedi. O zamanlar 145 hattımdan windowsu indirmem 2 gün sürmüştü. Pc de ki bütün programları almanca istedi. Karşılığı 250 mark olarak geri döndü


    Sent from my iPhone 5
  • 07-09-2013, 11:03:16
    #24
    R10'da 2 ay önceydi sanırsam 2 adet makale ile 5 lira kazanmıştım.Sonrasında biriyle anlaşıp sitelesine 10 adet makale yazıp 30 lira kazanmıştım.Parayı vps ve humblebundle oyunlarını alarak heba ettim
  • 07-09-2013, 11:25:05
    #25
    Bir e-ticaret sitesine ürün girmiştim.500 lira almıştım devamı zaten ondan sonra geldi
  • 07-09-2013, 11:27:57
    #26
    İyinet SEO yarışmasından hosting kazanmıştım.
  • 07-09-2013, 11:31:23
    #27
    Bir firmaya hazir scriptli aite kurmustum 1 milyara. Sonra o ona tavsiye etti falan ilk arabami almistim.

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.