Yeni açılan bir sözlüğe entry girecektim ( editörlük )..İş veren entry başı 0.25 kr demiş ben 0.025 anlamışım ayrıca yorum / sözlükteki kişilerle sohbette para ediyormuş

haftalık ödeme yapıyordu.Bir haftada 600 entry + 400 yorum ( sohbet-küfür-dalga vs) yazmışım.
250 gayme
Güzeldi