Adtech firmasını bilirsiniz cetech vs , bunların tüm sunucularında kritik bir güvenlik açığı bulmuştum her verilerine erişimim vardı . Atakan bey vardı kendilerine durumu bildirdim onlarda o aralar sanırım güvenlik adı altında bir çalışma yaptırmışlar çalışanlarına ilk önce inanmadılar sonra kendilerini ikna ettim ve video gönderdim oda çalışanlarına izletti sanırım sonunda ben 1.750 TL aldım kendilerinden : )