• 29-08-2013, 18:02:29
    #1
    Dedigim gibi arkadaslar savas kapida siz en az 10 15 yil var daha diyenlere bakmayin yarin kapida savas ben burda bastakileri elestirmek icin filan konu acmiyorum siyaseti de karistirmayin konuyu kirletirsiniz, konu kilitlenir. simdi soruya gelelim savas ciksa ne yaparsiniz arkadaslar?

    a)evden tabanca tank tufek ne varsa haydaaaaaa hucum hataya hakkariye giderim
    b)evden yemek azik ne varsa alir koye giderim
    c)evden yemek azik ne varsa alir yurt disina kacarim
    d)programlama yaparken olmeyi beklerim!!!!
    e)adsense ceklerini alir tuyerim
    f)koltuguma leptobumu, cebime adsense ceklerini obur cebime telefonumu bavuluma kiyafetimi sarj aletlerini jeneratoru alir yer altina siginirim.
    g)diger [aciklayiniz]

    edit:birisi savasla dalga mi geciyorsun demis... ne alaka ki burda savas ciksa ne yapabilir forum uyeleri onu soruyorum sadece sorulari eglenceli hale getirdim surekli siyah beyaz ssh ekranina bakan arkadaslar var burda onlari da dusunmek gerek..

    Bu konuya yorum beklerim
  • 29-08-2013, 18:04:31
    #2
    Hiçbir milletvekili vb. tarzda devlet büyüklerinin çocukları nasıl gitmez o savaşa bende kaçabildiğim kadar uzağa saklanabildiğim kadar uzağa giderdim. Nasılsa onların çocukları askere bile gitmiyorlar. ''Devleti ben mi kurtaracam'' mantığı var hepsinde
  • 29-08-2013, 18:05:45
    #3
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir milletvekili vb. tarzda devlet büyüklerinin çocukları nasıl gitmez o savaşa bende kaçabildiğim kadar uzağa saklanabildiğim kadar uzağa giderdim. Nasılsa onların çocukları askere bile gitmiyorlar. ''Devleti ben mi kurtaracam'' mantığı var hepsinde
    hocam o elestirdiginiz insan oluyorsunuz oyle yapinca "devleti ben mi kurtaracam" dedikleri icin siz de birakirsaniz siz de aynisini yapiyorsunuz. tabii kendi seciminiz ben sadece soyluyorum

    ayrica:hicbir politikaci ya da siyasetciden haz etmem ve onlarin ne yaptiklari artik hicbir umrumda degil cunku ne olduklarini artik herkes biliyor.
  • 29-08-2013, 18:07:06
    #4
    Öyle bir savaş mı olacakki herşey nükleer artık kalmadı öyle süngüyle düşmana saldırmak falan filan.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-08-2013, 18:11:43
    #5
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir savaş mı olacakki herşey nükleer artık kalmadı öyle süngüyle düşmana saldırmak falan filan.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    hersey teknoloji evet ancak hocam soyle birsey var devir ne olursa olsun inssan gucu asla vazgecilmez bir etkendir hocam yani 1. dunya savasinda da bu oldu o teknolojiyle biz ankaraya sikisir kalirdik belki de ancak insan gucu cok saglam vardi osmanli da ve insan gucu bu durumu duzeltti
  • 29-08-2013, 18:22:36
    #6
    gönlüm hürra der ama bi tarafım yer mi bilemem o piskolojinin içinde olmak çok ayrı davranışlar sergilememize sebep olabilir
  • 29-08-2013, 18:23:43
    #7
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönlüm hürra der ama bi tarafım yer mi bilemem o piskolojinin içinde olmak çok ayrı davranışlar sergilememize sebep olabilir
    o da dogru
  • 29-08-2013, 18:37:10
    #8
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hersey teknoloji evet ancak hocam soyle birsey var devir ne olursa olsun inssan gucu asla vazgecilmez bir etkendir hocam yani 1. dunya savasinda da bu oldu o teknolojiyle biz ankaraya sikisir kalirdik belki de ancak insan gucu cok saglam vardi osmanli da ve insan gucu bu durumu duzeltti
    Bi nükleere insan falan kalmaz unutun onu

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-08-2013, 18:46:58
    #9
    Hatay reyhanlıdayım zaten hocam. Köyümüz de Hatay'da nükleer atılmaz. Suriye dünyanın 4. Büyük kimyasal silah deposu olduğunu düşünürsek büyük ihtimalle kimyasal zehirlenmeye mağruz kalacaz. Helvamızı yapın bea