• 29-08-2013, 23:14:45
    #28
    ikinci konu geliyor arkadaslar bu biraz bos konu olmus kabul ediyorum bundan ziyade savas teorileri daha mantikli olurdu
  • 29-08-2013, 23:15:12
    #29
    Valla bütün ödemelerimi önceden yaptım. Malum savaş çıksa nalları ilk biz dikeceğiz. Borçlu gitmeyelim
  • 29-08-2013, 23:17:29
    #30
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bütün ödemelerimi önceden yaptım. Malum savaş çıksa nalları ilk biz dikeceğiz. Borçlu gitmeyelim
    Düşünceli bir hareket fakat kötülere bir şey olmaz, iyileri de Allah korur.
  • 29-08-2013, 23:27:36
    #31
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar Korkmaya Gerek yok...

    İnsanları Deprem veya Savaşlar Öldürmez. Ecel Öldürür.

    Eceliniz Geldiyse Savaş'a Gerek yok. Eceliniz Gelmediyse 3. 4. 5. Dünya Savaşları Çıksada Size Birşey Yapamaz.
    Öncelikle Külli irade ve cüzi irade nedir bunları biraz araştırın bu konularda en azından bilgi sahibi olmalısınız. Yaşamak için gerekli tedbirlerin alınması kulluğun bir gereğidir.

    Bu arada savaş filan çıkarsa içinde vatan sevgisi olan herkesin üstüne düşen görevini fazlasıyla yapacağına inanıyorum.
  • 29-08-2013, 23:37:10
    #32
    EnesDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatay reyhanlıdayım zaten hocam. Köyümüz de Hatay'da nükleer atılmaz. Suriye dünyanın 4. Büyük kimyasal silah deposu olduğunu düşünürsek büyük ihtimalle kimyasal zehirlenmeye mağruz kalacaz. Helvamızı yapın bea
    İsrail vatandaşlarına gaz maskesi dağıtmaya tekrar başladı.
    http://www.ensonhaber.com/israil-vat...013-08-28.html

    Senin benim yaşadığımız topraklarda bizi düşünen yok ki. Hadi bizi geçtik hatay urfadakilere kesinlikle kimyasala karşı gaz maskesi dağıtılmalı. Yer altı sığınakları olmalı ama yok sanırım.


    resim kaynağı ve haberi http://www.hurriyet.com.tr/planet/22078545.asp


    Suriye saldırı sonrasında israil ve Türkiye'ye çok rahat saldırabilir. Scud füzelerine kimyasal başlıkları da takar bir güzelde vurabilir. Resme ve habere bakabilirsiniz.


    Patriolatlara güvenmeyin. KORUYAMAZ
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Scud_f%C3%BCzesi
    Saddam Hüseyin tarafından Körfez Savaşı'nda İsrail'e karşı kullanılmışsa da psikolojik tesir dışında etkili olmamıştır. İsrail ise bu füzelere Patriot'larla karşılık vermiş fakat Scud'ları düşürmede pek bir başarı elde edememiştir.


    Durum çok vahim.
    • Dr_cengiz
    Dr_cengiz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-08-2013, 23:52:28
    #33
    Kimyasal başlıklı Scud kullanılması düşük bir ihtimal. Türkiye şu an nükleer açıdan çok riskli bir bölgede. Nereyi vurursanız vurun ya siz ya müttefikiniz etkilenir. Olası bir durumda daha etkili fakat etki alanı ufak füzeler kullanılacaktır. Sınır bölgelerinde sadece gaz kullanılacağını tahmin ediyorum. Sığınaklar o yönde yapılıyor fakat sığınmacılara öncelik verilmez umarım.

    Nükleer başlıklı Scud füzelerle vurulabilecek yerler Ege ve Marmara bölgeleri. Belkide Akdeniz'in batısı. Doğu ve Kuzeydoğu bölgeleri Scud ile vurulamaz. Kimse kendini o kadar riske atmaz. Fakat tek bir ihtimal var: Müttefik ihaneti. O zaman doğu etkili nüklleer füze ile vurulabilir. Hem karşı taraf hem Türkiye saf dışı kalır. Petrol kuyularını göz önüne alırsak gene düşük bir ihtimal.
  • 30-08-2013, 00:41:44
    #34
    Boyle bir durum olacağı aylar öncesinden belliydi.
    Patriotlar istenirken bile çıkarlar vardı.
    Savaş çıksa Türkiye yi vurmazlar diyenler çok yanılıyorlar. Türkiye konumundan dolayı çok açık bir hedeftir. Düşmanlıkları ise hiç dile getirmiyorum.
    Türkiye çıkarları için bu olaya ev sahipliği yapıyor sonra da Türkiye karışmıyor diyorlar öyle mi?
    İranın teknolojisini bilen iran arada olmasa çoktan Suriyeyi dağıtmıştık diyenlerdir.
    Benim izlenimlerime göre eğer ciddi şekilde araya girilmez ise Suriye ye saldırı gerçekleşecek Iran sırasinin ona geldigini dusunerek son gucuyle destek cikacak ve Turkiye bu durumdan etkilenmeyecek oyle mi?
    ABD nin çıkarları belli ya Rusya nin? Rusya zarar gorecegini bile bile neden bu savasa giriyor? Rusya nin yillardan beri istedigi yer neresi?
    Eger savas cikarsa Turkiye cok ciddi sekilde etkilenecektir. Hele ki Türkiye nin arkasindakiler de arkasini donerse hangi komsumuz bize yardim edecek? Suriyemi yunanistan mi yoksa Iran mı?
  • 30-08-2013, 01:12:42
    #35
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimyasal başlıklı Scud kullanılması düşük bir ihtimal. Türkiye şu an nükleer açıdan çok riskli bir bölgede. Nereyi vurursanız vurun ya siz ya müttefikiniz etkilenir. Olası bir durumda daha etkili fakat etki alanı ufak füzeler kullanılacaktır. Sınır bölgelerinde sadece gaz kullanılacağını tahmin ediyorum. Sığınaklar o yönde yapılıyor fakat sığınmacılara öncelik verilmez umarım.

    Nükleer başlıklı Scud füzelerle vurulabilecek yerler Ege ve Marmara bölgeleri. Belkide Akdeniz'in batısı. Doğu ve Kuzeydoğu bölgeleri Scud ile vurulamaz. Kimse kendini o kadar riske atmaz. Fakat tek bir ihtimal var: Müttefik ihaneti. O zaman doğu etkili nüklleer füze ile vurulabilir. Hem karşı taraf hem Türkiye saf dışı kalır. Petrol kuyularını göz önüne alırsak gene düşük bir ihtimal.

    İngiliz Telegraph Gazetesi, Scud B füzeleriyle ilgili güzel bir yazı hazırlamış.
    http://www.odatv.com/n.php?n=esad-in...lir-2908131200
    • CtrlInformatics
    CtrlInformatics bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2013, 01:19:59
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngiliz Telegraph Gazetesi, Scud B füzeleriyle ilgili güzel bir yazı hazırlamış.
    http://www.odatv.com/n.php?n=esad-in...lir-2908131200
    Yukarıdaki benim teorim. Aslında mantıklı. SCUD-B İncirlik üssünü silebilir. Fakat nükleer etki alanı dairesine bakarsak Lazkiye'deki tesis bu saldırıdan etkilenebilir. Suriye'nin ilk başlarda sadece savunma stratejisi izleyeceğini düşünüyorum.