• 29-08-2013, 20:27:06
    #19
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nükleer uzman diye bölgeye sürecekler beni Sıfır noktasına.

    O an gelse ne yapacağın tamamen psikolojine bağlı. Sabit durup ölmeyi bile bekleyebilirsin. Yani önceden bir şey belirleyemiyorsun bu durumda.
    Elinizde fazladan geiger sayacı varmı malum sizin durum belli ..nükleer füzyon İle uğraşmayalı ebey oldu
  • 29-08-2013, 20:30:57
    #20
    Yanlış hatırlamıyorsam Türkiye karışmayacaktı ?
  • 29-08-2013, 20:39:04
    #21
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde fazladan geiger sayacı varmı malum sizin durum belli ..nükleer füzyon İle uğraşmayalı ebey oldu
    Maalesef sadece elimdeki sayaç var. TAEK'ten alabilirsiniz. Bir ara satıyorlardı, nükleerciyseniz 1 adet kayıtlı olarak veriyorlardı.
  • 29-08-2013, 20:41:16
    #22
    Böyle bir konu açıyorsunuz hocam ama dost var düşman var...

    Hocam bu tür işler artık neredeyse yok ben her zaman derim 10 sene öncesindede bunu diyordum şimdide bunu diyorum.Bilmiyorum belki izlemişsinizdir Zor Ölüm 4 filmini ordaki bir güvenlik uzmanı devlete düşman oluyor ve sadece bir grubu ile koskoca devleti eline alıyor ne nükleer ne para ne bişe hiçbirşey çekemezsiniz devlet elektriksiz kalır O nükleerleri bile adam kullanır her zaman derim yine diyorum savaş eğer çıkarsa siber savaş çıkar oda henüz olacak birşey değil

    İyi forumlar dilerim...
  • 29-08-2013, 20:58:31
    #23
    Bu kadar Korkmaya Gerek yok...

    İnsanları Deprem veya Savaşlar Öldürmez. Ecel Öldürür.

    Eceliniz Geldiyse Savaş'a Gerek yok. Eceliniz Gelmediyse 3. 4. 5. Dünya Savaşları Çıksada Size Birşey Yapamaz.
  • 29-08-2013, 21:06:15
    #24
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef sadece elimdeki sayaç var. TAEK'ten alabilirsiniz. Bir ara satıyorlardı, nükleerciyseniz 1 adet kayıtlı olarak veriyorlardı.
    Amatör fizikçilere verdiklerini sanmıyorum
  • 29-08-2013, 21:32:48
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Eğer sınır civarında savaş olacaksa cebimde param varsa oraya para yardımı yaparım.
    Eğer param yoksa orada kullanılacak türden şeyler yollarım. Kıyafet felan işte.
  • 29-08-2013, 22:23:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    c)evden yemek azik ne varsa alir yurt disina kacarim
    ydışında yemek yok mu kardeş. yoksa yolluk mu yaptın yanına
  • 29-08-2013, 22:32:56
    #27
    savaşın durması için çalışırım.