CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nükleer uzman diye bölgeye sürecekler beni Sıfır noktasına.

O an gelse ne yapacağın tamamen psikolojine bağlı. Sabit durup ölmeyi bile bekleyebilirsin. Yani önceden bir şey belirleyemiyorsun bu durumda.
Elinizde fazladan geiger sayacı varmı malum sizin durum belli ..nükleer füzyon İle uğraşmayalı ebey oldu