Böyle bir konu açıyorsunuz hocam ama dost var düşman var...

Hocam bu tür işler artık neredeyse yok ben her zaman derim 10 sene öncesindede bunu diyordum şimdide bunu diyorum.Bilmiyorum belki izlemişsinizdir Zor Ölüm 4 filmini ordaki bir güvenlik uzmanı devlete düşman oluyor ve sadece bir grubu ile koskoca devleti eline alıyor ne nükleer ne para ne bişe hiçbirşey çekemezsiniz devlet elektriksiz kalır O nükleerleri bile adam kullanır her zaman derim yine diyorum savaş eğer çıkarsa siber savaş çıkar oda henüz olacak birşey değil

İyi forumlar dilerim...