Dedigim gibi arkadaslar savas kapida siz en az 10 15 yil var daha diyenlere bakmayin yarin kapida savas ben burda bastakileri elestirmek icin filan konu acmiyorum siyaseti de karistirmayin konuyu kirletirsiniz, konu kilitlenir. simdi soruya gelelim savas ciksa ne yaparsiniz arkadaslar?

a)evden tabanca tank tufek ne varsa haydaaaaaa hucum hataya hakkariye giderim
b)evden yemek azik ne varsa alir koye giderim
c)evden yemek azik ne varsa alir yurt disina kacarim
d)programlama yaparken olmeyi beklerim!!!!
e)adsense ceklerini alir tuyerim
f)koltuguma leptobumu, cebime adsense ceklerini obur cebime telefonumu bavuluma kiyafetimi sarj aletlerini jeneratoru alir yer altina siginirim.
g)diger [aciklayiniz]

edit:birisi savasla dalga mi geciyorsun demis... ne alaka ki burda savas ciksa ne yapabilir forum uyeleri onu soruyorum sadece sorulari eglenceli hale getirdim surekli siyah beyaz ssh ekranina bakan arkadaslar var burda onlari da dusunmek gerek..

Bu konuya yorum beklerim