Hatay reyhanlıdayım zaten hocam. Köyümüz de Hatay'da nükleer atılmaz. Suriye dünyanın 4. Büyük kimyasal silah deposu olduğunu düşünürsek büyük ihtimalle kimyasal zehirlenmeye mağruz kalacaz. Helvamızı yapın bea