• 29-08-2013, 17:46:49
    #1
    Arkadaşlar dolmuşa bindiğimde oyun havası tarzında bir şarkı çalıyordu fakat sonrasında hiç bulamadım.

    Şarkıyı küçük bir çocuk ve adam bir arada söylüyor.

    Şarkı sözünden hatırladığım;

    "olalım olalım biz olalım" ve "bir dargın bir barışık" bu tarzda bir şeydi. Sanırım ankara oyun havası fakat internette bulamadım. Yeni bir müzik herhalde.

    Bilen, bulan arkadaşımıza şimdiden teşekkürler.
  • 29-08-2013, 18:45:20
    #2
    Beypazarlı Hasan - Mesut Olalım
  • 29-08-2013, 18:52:25
    #3
    bit düşünsenize 70li 80li yılları,
    radyoada müzik çalıyor, ama ismini bilemiyor, bir daha şarkının denk düşmesini bekliyorsunuz
  • 29-08-2013, 22:26:58
    #4
    UyKuCu_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beypazarlı Hasan - Mesut Olalım
    Hocam harikasın.
  • 29-08-2013, 23:47:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bit düşünsenize 70li 80li yılları,
    radyoada müzik çalıyor, ama ismini bilemiyor, bir daha şarkının denk düşmesini bekliyorsunuz
    Eski devirde yaşamayı isterdim.

    Köydeki pınarın oraya gider sigaram varsa sigaramı yakardım.

    Yarim olurdu muhtemelen, su testisine ya da bidonuna su doldururken alttan alttan bakmasını, benim de ona bakmamı sigaramı çekmemi isterdim.

    Sığır gütmek isterdim, çobanlık yani.

    Sobanın başında oturmak isterdim.

    İsterdim...
  • 30-08-2013, 00:04:02
    #6
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski devirde yaşamayı isterdim.

    Köydeki pınarın oraya gider sigaram varsa sigaramı yakardım.

    Yarim olurdu muhtemelen, su testisine ya da bidonuna su doldururken alttan alttan bakmasını, benim de ona bakmamı sigaramı çekmemi isterdim.

    Sığır gütmek isterdim, çobanlık yani.

    Sobanın başında oturmak isterdim.

    İsterdim...
    Ahh, ahh.

    Deştin yaralarımızı gurban.
  • 30-08-2013, 00:09:51
    #7
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh, ahh.

    Deştin yaralarımızı gurban.
    Hocam İftar yemeğinde senin fotoları gördüm de Arkadaş biraz daha x-90 arasını anlatıyor sanki..Biz o zamanlar yoktuk
  • 30-08-2013, 00:13:14
    #8
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İftar yemeğinde senin fotoları gördüm de Arkadaş biraz daha x-90 arasını anlatıyor sanki..Biz o zamanlar yoktuk
    Her gördüğünüz insanın nasıl yerde büyüyüp yetiştiğini bilebilir misiniz?

    Biz köyde doğduk, baba köyde arkadaşın anlattığı tarzda şekildeydi, bizde az buçuk o tarz şeyleri istedik yaşamaya çalıştık.

    Yaşayan, gören, duyan anlar. Olup olmamız önemli değil. Şuanda da bu durumlar yaşanıyor köylerimizde emin olun.

    Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. Öyle bir durumda olmak isterdim ah keşke. Ama maalesef hayat koşulları. O resimlerde gördüğünüz insan yani ben; yağın kirin içinde çalışıyorum şuanda. Ayrıca okuyorum hayat işte.

    Gördüğünüz her kişiyi böyle yorumlarsanız emin olun toplum içinde çok ama çok büyük tepki alırsınız. Bunu ben dostça okudum ve cevapladım. Başka birisine derseniz bu tarz şeyi alınır, gücenir.

    Dipnot: arkadaşın anlattığı şekilde olsaydık ne kadar kafamız berrak, aklı selim, daha rahat bir hayat sürmüş olabilirdik. Saf ve temiz insanların arasında, saf ve temiz şeklinde. Ahh, ah.

  • 30-08-2013, 00:18:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh, ahh.

    Deştin yaralarımızı gurban.
    Hele gurban başımlan beraber artıladım