bit düşünsenize 70li 80li yılları,
radyoada müzik çalıyor, ama ismini bilemiyor, bir daha şarkının denk düşmesini bekliyorsunuz
Eski devirde yaşamayı isterdim.
Köydeki pınarın oraya gider sigaram varsa sigaramı yakardım.
Yarim olurdu muhtemelen, su testisine ya da bidonuna su doldururken alttan alttan bakmasını, benim de ona bakmamı sigaramı çekmemi isterdim.
Sığır gütmek isterdim, çobanlık yani.
Sobanın başında oturmak isterdim.
İsterdim...