WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski devirde yaşamayı isterdim.

Köydeki pınarın oraya gider sigaram varsa sigaramı yakardım.

Yarim olurdu muhtemelen, su testisine ya da bidonuna su doldururken alttan alttan bakmasını, benim de ona bakmamı sigaramı çekmemi isterdim.

Sığır gütmek isterdim, çobanlık yani.

Sobanın başında oturmak isterdim.

İsterdim...
Ahh, ahh.

Deştin yaralarımızı gurban.