Arkadaşlar dolmuşa bindiğimde oyun havası tarzında bir şarkı çalıyordu fakat sonrasında hiç bulamadım.
Şarkıyı küçük bir çocuk ve adam bir arada söylüyor.
Şarkı sözünden hatırladığım;
"olalım olalım biz olalım" ve "bir dargın bir barışık" bu tarzda bir şeydi. Sanırım ankara oyun havası fakat internette bulamadım. Yeni bir müzik herhalde.
Bilen, bulan arkadaşımıza şimdiden teşekkürler.