Arkadaşlar dolmuşa bindiğimde oyun havası tarzında bir şarkı çalıyordu fakat sonrasında hiç bulamadım.

Şarkıyı küçük bir çocuk ve adam bir arada söylüyor.

Şarkı sözünden hatırladığım;

"olalım olalım biz olalım" ve "bir dargın bir barışık" bu tarzda bir şeydi. Sanırım ankara oyun havası fakat internette bulamadım. Yeni bir müzik herhalde.

Bilen, bulan arkadaşımıza şimdiden teşekkürler.