sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahh, ahh.

Deştin yaralarımızı gurban.
Hocam İftar yemeğinde senin fotoları gördüm de Arkadaş biraz daha x-90 arasını anlatıyor sanki..Biz o zamanlar yoktuk