• 18-08-2013, 23:13:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar, en sonunda izleten değil izleyenlerin de başı yanacak gibi, yanlış anlaşılmasın tamamen legal yollardan izlediğim az önceki maçta adeta bir kamu spotu tadında reklam benzeri bir şey yayınlandı. Digiturk izleten değil artık izleyenleri de sevmiyoruz dedi. Bakalım ne olacak bu işin sonu.
  • 18-08-2013, 23:16:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o iş biraz zor gibi
  • 18-08-2013, 23:20:20
    #3
    Valla digitürkün kesinlikle suçu yok hatta haklılar. Dünyalar kadar para ödediler açık artırmayı kazanmak kolay değil ve de o ihaleyi kaybetselerdi müşteri sayısı çok düşerdi. Mutlaka kazanalım diye çıktıkları da zaten belliydi verdikleri tekliflerden ihaleden sürekli artırdılar . Mecbur o parayı çıkarmaları ve kar etmeleri lazım.
  • 18-08-2013, 23:22:01
    #4
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla digitürkün kesinlikle suçu yok hatta haklılar. Dünyalar kadar para ödediler açık artırmayı kazanmak kolay değil ve de o ihaleyi kaybetselerdi müşteri sayısı çok düşerdi. Mutlaka kazanalım diye çıktıkları da zaten belliydi verdikleri tekliflerden ihaleden sürekli artırdılar . Mecbur o parayı çıkarmaları ve kar etmeleri lazım.
    O parayı kat kat kazanıyorlar merak etmeyin siz Ayrıca izleyenlere bir şey yapma olasılıkları % 0 bir ihtimal hatta - (eksi) de diyebiliriz.
  • 18-08-2013, 23:22:49
    #5
    3-4 yıl evvel savaş hala sürüyordu şimdi hala sürüyor, zamanında blogspot siteleri üzerinden izliyorduk hey gidi günler heyy

    Savaş açacağına biraz barıştan yana olda digiturkplay fiyatlarını biraz düşün 399 TL ye digiturkplay alan adam gider kombine alır kendine veya gider internetten bir siteden izler sonra sen savaşın derdine düşersin..

    Diyorum ben bunlar Amerikanın oyunu diye ama dinleyen kim
  • 18-08-2013, 23:24:49
    #6
    Bedava sirke! İzleyenlere hiç bişey yapamazlar. Bilmiyodum demek yeterli napacak hayır biliyodun mu dicek
  • 18-08-2013, 23:26:42
    #7
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O parayı kat kat kazanıyorlar merak etmeyin siz Ayrıca izleyenlere bir şey yapma olasılıkları % 0 bir ihtimal hatta - (eksi) de diyebiliriz.
    O verdikleri para çerez parası değil .
  • 18-08-2013, 23:29:16
    #8
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O verdikleri para çerez parası değil .

    adamlar 1 veriyo 5 kazanıyo hocam 5 değil 3 kazanmayı hedeflesin eminim müşteri sayısı yarı yarıya artar .

    Dipnot: #digiturkunuiptalet #cArsiyaGelsene
  • 18-08-2013, 23:35:53
    #9
    Aylık 5 tlye ulusal kanallar artı ligtv 123 verseler 20 mn kişi abone olur bence ve de reklam geliri artar