Valla digitürkün kesinlikle suçu yok hatta haklılar. Dünyalar kadar para ödediler açık artırmayı kazanmak kolay değil ve de o ihaleyi kaybetselerdi müşteri sayısı çok düşerdi. Mutlaka kazanalım diye çıktıkları da zaten belliydi verdikleri tekliflerden ihaleden sürekli artırdılar . Mecbur o parayı çıkarmaları ve kar etmeleri lazım.