3-4 yıl evvel savaş hala sürüyordu şimdi hala sürüyor, zamanında blogspot siteleri üzerinden izliyorduk hey gidi günler heyy
Savaş açacağına biraz barıştan yana olda digiturkplay fiyatlarını biraz düşün 399 TL ye digiturkplay alan adam gider kombine alır kendine veya gider internetten bir siteden izler sonra sen savaşın derdine düşersin..
Diyorum ben bunlar Amerikanın oyunu diye ama dinleyen kim