Evet arkadaşlar, en sonunda izleten değil izleyenlerin de başı yanacak gibi, yanlış anlaşılmasın tamamen legal yollardan izlediğim az önceki maçta adeta bir kamu spotu tadında reklam benzeri bir şey yayınlandı. Digiturk izleten değil artık izleyenleri de sevmiyoruz dedi. Bakalım ne olacak bu işin sonu.