Digiturk Şimdi de İnternetten Maç İzleyenlere Savaş Açtı! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Digiturk Şimdi de İnternetten Maç İzleyenlere Savaş Açtı!
19
●
1.254
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Digiturk Şimdi de İnternetten Maç İzleyenlere Savaş Açtı!
1
2
3
19-08-2013, 13:43:50
#19
fasb
bitmedi mi o savaş hala ? 2007 den beri sürüyor.
ayrıca elemanın biri sesi kıstılar iptal edicem diye yazmış bide internet izlicem yazmış
evet kardeşim internetteki yayını zaten d-smart veriyor
19-08-2013, 13:50:01
#20
Fear
Üyeliği durduruldu
399 TL'ye hizmet sağlarsan millet tabikide kaçak yayınlara yönelnir.
Şahsen benim 399 TL vermek zoruma gidiyor arkadaş.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler