• 12-08-2013, 02:58:12
    #19
    İyi ki aveaya geçip SEÇ paketinin her yöne 200 dk 9 almışım. Aylardır kullanıyorum mükkemmel işe yarıyor.
  • 12-08-2013, 02:59:23
    #20
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki aveaya geçip SEÇ paketinin her yöne 200 dk 9 almışım. Aylardır kullanıyorum mükkemmel işe yarıyor.
    avea futarasızda
    her yöne 300 dakika
    avea içi 3000 dakika
    her yöne 3000 sms

    21tl, daha iyi değil mi bu?

    Ben de bunu iyi ki almışım.
  • 12-08-2013, 03:03:32
    #21
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avea futarasızda
    her yöne 300 dakika
    avea içi 3000 dakika
    her yöne 3000 sms

    21tl, daha iyi değil mi bu?

    Ben de bunu iyi ki almışım.
    Bana göre iyi değil çünkü ben 200 dk aldım aylık 9 'ye ve şuanda o paket 15 ayrıca ben 200 dk'yı bitiremiyorum bile. Rahat 20-30 dakika kalıyor kimi zaman 60 dakika kaldığı dahi oluyor. Ayrıca avealı hiç bir arkadaşım yok denecek kadar az. Bu yüzden 3000 dakika heba olur. Her yöne 3000 sms bel ki iyi olabilir ama bana yaramaz. Dolayısıyla bana şuanda en iyi paket 9 ayda 10 yüklerim telsiz kullanma ücretini de aradan çıkartmış olurum paketimde olmuş olur.
  • 12-08-2013, 03:05:04
    #22
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre iyi değil çünkü ben 200 dk aldım aylık 9 'ye ve şuanda o paket 15 ayrıca ben 200 dk'yı bitiremiyorum bile. Rahat 20-30 dakika kalıyor kimi zaman 60 dakika kaldığı dahi oluyor. Ayrıca avealı hiç bir arkadaşım yok denecek kadar az. Bu yüzden 3000 dakika heba olur. Her yöne 3000 sms bel ki iyi olabilir ama bana yaramaz. Dolayısıyla bana şuanda en iyi paket 9 ayda 10 yüklerim telsiz kullanma ücretini de aradan çıkartmış olurum paketimde olmuş olur.
    valla hocam bende ayda toplam 3300 dakikayı yetiremiyorum.

    Kullanım sıklığına göre değişir tabi bitiremiyorsanız en iyisi o.
  • 12-08-2013, 03:05:15
    #23
    S3 ü iyi almışım :-) bırakamadım

    S3 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
    Yazım hataları için özür dilerim.
  • 12-08-2013, 12:58:02
    #24
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus ultrabook iyiki almisim hafiflik ve keyif icin birebir .

    Birde Konuyu dagitmiyim ama merak ettim hangi kursa ne ogrenmek icin gitmistiniz hocam ?



    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    MCPD(Microsoft Certified Professional Developer) kursuna gittim hocam. Yazılımcılığa bu sayede iyi bir giriş yapmış oldum Kendim çalışınca bi yere kadar oluyor. Kursun çok faydası oldu ufkumu genişletti.
  • 12-08-2013, 13:49:18
    #25
    ipad, ve s2 almıştım pişman değilim her ne kadar s4 çıksa da. Hizmet konusunda da alan adlarım godaddy hostum hostgator kullanıyorum asla pişman değilim.


    Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.
  • 12-08-2013, 18:12:34
    #26
    Hanımı iyi ki almışım. Aslında vermedilerdi ama yine de almıştım. Hayatımın en güzel 22 yılını geçirmemi sağladı. Onu dünyaya getiren şirket sahiplerine sonsuz teşekkürler ediyorum.
    Yalnız yedek parça ve servis biraz sıkıntı.
  • 12-08-2013, 18:14:01
    #27
    organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hanımı iyi ki almışım. Aslında vermedilerdi ama yine de almıştım. Hayatımın en güzel 22 yılını geçirmemi sağladı. Onu dünyaya getiren şirket sahiplerine sonsuz teşekkürler ediyorum.
    Yalnız yedek parça ve servis biraz sıkıntı.
    ))))