almışım. Aylardır kullanıyorum mükkemmel işe yarıyor.
İyi ki almışım dedirten hizmetler
41
●2.733
- 12-08-2013, 02:59:23avea futarasızdasio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her yöne 300 dakika
avea içi 3000 dakika
her yöne 3000 sms
21tl, daha iyi değil mi bu?
Ben de bunu iyi ki almışım.
- 12-08-2013, 03:03:32Bana göre iyi değil çünkü ben 200 dk aldım aylık 9DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
'ye ve şuanda o paket 15
ayrıca ben 200 dk'yı bitiremiyorum bile. Rahat 20-30 dakika kalıyor kimi zaman 60 dakika kaldığı dahi oluyor. Ayrıca avealı hiç bir arkadaşım yok denecek kadar az. Bu yüzden 3000 dakika heba olur. Her yöne 3000 sms bel ki iyi olabilir ama bana yaramaz.
Dolayısıyla bana şuanda en iyi paket 9
ayda 10
yüklerim telsiz kullanma ücretini de aradan çıkartmış olurum paketimde olmuş olur.
- 12-08-2013, 03:05:04valla hocam bende ayda toplam 3300 dakikayı yetiremiyorum.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kullanım sıklığına göre değişir tabi bitiremiyorsanız en iyisi o.
- 12-08-2013, 12:58:02MCPD(Microsoft Certified Professional Developer) kursuna gittim hocam. Yazılımcılığa bu sayede iyi bir giriş yapmış oldumBotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim çalışınca bi yere kadar oluyor. Kursun çok faydası oldu ufkumu genişletti.
- 12-08-2013, 13:49:18ipad, ve s2 almıştım pişman değilim her ne kadar s4 çıksa da. Hizmet konusunda da alan adlarım godaddy hostum hostgator kullanıyorum asla pişman değilim.
Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.
Dolayısıyla bana şuanda en iyi paket 9