• 09-08-2013, 12:07:01
    #1
    Aslında bu konuyu Tivibuyu iyiki almışım, TT'nin tek iyi ki dedirten servisi/hizmeti diye açacaktım ama. Tam konuyu açarken aklıma geldi, aslında böyle bi şey yapabiliriz. İyi ki almışım diye paylaşırsak alacak kişiler için tavsiye niteliğinde olabilir.

    Tivibuyu iyi ki almışım.

    Koydum masaya televizyonu, bi yandan televizyon izliyorum, müzik dinliyorum; bi yandan bilgisayarda işlerimi hallediyorum. Canım sıkılınca, işim bitince de yatağa uzanıp film izliyorum.

    Çok zevkli.
  • 09-08-2013, 12:50:44
    #2
    turkcell'in 2 gb internet paketi, 30 liraya aldım.. 2 gb geçince hız 96kps ye düşüyor ama 3 haftalık tatilimde vın derdi olmadan iphone'u bilgisayara bağlayıp modem gibi kullandım ve internet işlerini havuz başında keyifle yapıyorum yazlıkta
  • 09-08-2013, 13:38:20
    #3
    Turkcell 3 aylık 10 gb internet paketi 79 TL.

    İyi ki almışım elektrikler kesildiğinde yada uzak bi yere gittiğimde vınn ile mesafe ayırt etmeksizin yüksek internet hızında bağlantılarımı gerçekleştirebiliyorum. Namussuz merkeze 3 saat uzakda 2200 rakımda 8 mbit ile iş gördüğü bile oldu !
  • 09-08-2013, 22:18:45
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Pahalı ama digitürk tabiki.

    Canım çok sıkıldığında yapacak bir işim olmadığında açıyorum saatlerce belgesel izliyorum, ondan sıkılırsam, iQ yu açıp film izliyorum, kaçırdığım program varsa tekrarına bakıyorum, evde olmadığım zaman telefonla kayıt komutu gönderip izleyemediğim programı diske kaydetmesini istiyorum eve gelince izliyorum, süper bir olay
  • 09-08-2013, 22:38:58
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı ama digitürk tabiki.

    Canım çok sıkıldığında yapacak bir işim olmadığında açıyorum saatlerce belgesel izliyorum, ondan sıkılırsam, iQ yu açıp film izliyorum, kaçırdığım program varsa tekrarına bakıyorum, evde olmadığım zaman telefonla kayıt komutu gönderip izleyemediğim programı diske kaydetmesini istiyorum eve gelince izliyorum, süper bir olay
    Bu kayıt olayı Tivibuda da var mı?
  • 09-08-2013, 22:43:27
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kayıt olayı Tivibuda da var mı?
    Yok sanırım, eskiye dönük bazı kanallardaki programları izleyebiliyordunuz.
  • 10-08-2013, 06:42:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Galaxy note2 iyiki almışım şarjı uzun gidiyor ekranı çok rahat alistiktan sonra hiçbir problemi kalmıyor hatta o kadar rahatki r10u tapatalk kullanmadan çok rahat gezebiliyorum hatta bu mesajida yattigim yerden onunla yazıyorum
  • 10-08-2013, 13:39:29
    #8
    Samsung R580 Modelini iyiki almışım. Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum 0 problem ...
  • 11-08-2013, 10:08:29
    #9
    kumbara mı iyi ki almışım ya Az önce sigara param çıktı nasıl sevindim tahmin edemezsiniz.