Galaxy note2 iyiki almışım şarjı uzun gidiyor ekranı çok rahat alistiktan sonra hiçbir problemi kalmıyor hatta o kadar rahatki r10u tapatalk kullanmadan çok rahat gezebiliyorum hatta bu mesajida yattigim yerden onunla yazıyorum