Pahalı ama digitürk tabiki.
Canım çok sıkıldığında yapacak bir işim olmadığında açıyorum saatlerce belgesel izliyorum, ondan sıkılırsam, iQ yu açıp film izliyorum, kaçırdığım program varsa tekrarına bakıyorum, evde olmadığım zaman telefonla kayıt komutu gönderip izleyemediğim programı diske kaydetmesini istiyorum eve gelince izliyorum, süper bir olay