BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asus ultrabook iyiki almisim hafiflik ve keyif icin birebir .

Birde Konuyu dagitmiyim ama merak ettim hangi kursa ne ogrenmek icin gitmistiniz hocam ?



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
MCPD(Microsoft Certified Professional Developer) kursuna gittim hocam. Yazılımcılığa bu sayede iyi bir giriş yapmış oldum Kendim çalışınca bi yere kadar oluyor. Kursun çok faydası oldu ufkumu genişletti.