Bana göre iyi değil çünkü ben 200 dk aldım aylık 9

'ye ve şuanda o paket 15

ayrıca ben 200 dk'yı bitiremiyorum bile. Rahat 20-30 dakika kalıyor kimi zaman 60 dakika kaldığı dahi oluyor. Ayrıca avealı hiç bir arkadaşım yok denecek kadar az. Bu yüzden 3000 dakika heba olur. Her yöne 3000 sms bel ki iyi olabilir ama bana yaramaz.

Dolayısıyla bana şuanda en iyi paket 9

ayda 10

yüklerim telsiz kullanma ücretini de aradan çıkartmış olurum paketimde olmuş olur.
valla hocam bende ayda toplam 3300 dakikayı yetiremiyorum.
Kullanım sıklığına göre değişir tabi bitiremiyorsanız en iyisi o.