ipad, ve s2 almıştım pişman değilim her ne kadar s4 çıksa da. Hizmet konusunda da alan adlarım godaddy hostum hostgator kullanıyorum asla pişman değilim.


Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.