• 08-08-2013, 17:32:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar apartmanda oturmamız nedeniyle çok kömürlü mangal alamıyoruz ama birçok kişi Tüplü mangal kullanıyor kullanan ve memnun olan varmı? Kömürde mangal lezzetine yakın bir lezzet veriyor mu aynısı olmsada?
  • 08-08-2013, 18:54:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben kullanmiyorum fakat arkadasim kullaniyo ve baya memnun lezzeti ayni diyor
  • 08-08-2013, 19:19:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullanmiyorum fakat arkadasim kullaniyo ve baya memnun lezzeti ayni diyor
    Hangi model hakkında bilginiz varmı acaba? birçok tüplü mangal varda..
  • 08-08-2013, 19:33:07
    #4
    Ben kullandim bir donem komur mangalinin lezzetini vermiyor genede mangal hasretine son verebilir her hafta mangal yakan birisi olark apartmandaysan tup mecburidir burasi antep oldugundan kimse demiyor bisey )

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 08-08-2013, 19:40:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullandim bir donem komur mangalinin lezzetini vermiyor genede mangal hasretine son verebilir her hafta mangal yakan birisi olark apartmandaysan tup mecburidir burasi antep oldugundan kimse demiyor bisey )

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Neydi üstad kullandığın senin lezzet olarak kömür gibi olmasada kömür lezzetine yakın bir tad alıyormuydun?
  • 10-08-2013, 15:23:33
    #6
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neydi üstad kullandığın senin lezzet olarak kömür gibi olmasada kömür lezzetine yakın bir tad alıyormuydun?
    vallaha markasını filan hatırlamıyorum volkan taşı vardı içinde öyle pişiyordu ama mangal ı okadar hoşuma gitmedi denemen lazım
  • 10-08-2013, 15:31:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha markasını filan hatırlamıyorum volkan taşı vardı içinde öyle pişiyordu ama mangal ı okadar hoşuma gitmedi denemen lazım
    Gitmediyse kötü dostum tadını beğenmedin mi?
  • 10-08-2013, 20:48:51
    #8
    Hocam Lav taşlı mangal kullanıyoruz yakın tat veriyor tek farkı o mangal kömürünün is kokusu yok
  • 10-08-2013, 23:11:28
    #9
    hocam mangal tadını gayet veriyor bence. misafirliğe gittiğimde yemiştim o yüzden markasını bilmiyorum ama bildiğimiz mangaldı yani