Tüplü Mangal Kullanan varmı Tavsiye Edermisiniz?
14
●15.309
- 08-08-2013, 18:54:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben kullanmiyorum fakat arkadasim kullaniyo ve baya memnun lezzeti ayni diyor
- 08-08-2013, 19:19:23Üyeliği durdurulduHangi model hakkında bilginiz varmı acaba? birçok tüplü mangal varda..ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2013, 19:40:33Üyeliği durdurulduNeydi üstad kullandığın senin lezzet olarak kömür gibi olmasada kömür lezzetine yakın bir tad alıyormuydun?Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 15:23:33vallaha markasını filan hatırlamıyorum volkan taşı vardı içinde öyle pişiyordu ama mangal ı okadar hoşuma gitmedi denemen lazımKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 15:31:36Üyeliği durdurulduGitmediyse kötü dostum tadını beğenmedin mi?Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2013, 23:11:28hocam mangal tadını gayet veriyor bence. misafirliğe gittiğimde yemiştim o yüzden markasını bilmiyorum ama bildiğimiz mangaldı yani
)