Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar apartmanda oturmamız nedeniyle çok kömürlü mangal alamıyoruz ama birçok kişi Tüplü mangal kullanıyor kullanan ve memnun olan varmı? Kömürde mangal lezzetine yakın bir lezzet veriyor mu aynısı olmsada?