Arkadaşlar apartmanda oturmamız nedeniyle çok kömürlü mangal alamıyoruz ama birçok kişi Tüplü mangal kullanıyor kullanan ve memnun olan varmı? Kömürde mangal lezzetine yakın bir lezzet veriyor mu aynısı olmsada?