Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neydi üstad kullandığın senin lezzet olarak kömür gibi olmasada kömür lezzetine yakın bir tad alıyormuydun?
vallaha markasını filan hatırlamıyorum volkan taşı vardı içinde öyle pişiyordu ama mangal ı okadar hoşuma gitmedi denemen lazım