Tüplü Mangal Kullanan varmı Tavsiye Edermisiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tüplü Mangal Kullanan varmı Tavsiye Edermisiniz?
14
●
15.309
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tüplü Mangal Kullanan varmı Tavsiye Edermisiniz?
1
2
12-08-2013, 00:40:17
#10
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BLev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam Lav taşlı mangal kullanıyoruz yakın tat veriyor tek farkı o mangal kömürünün is kokusu yok
Hocam marka model alabilirmiyim rica etsem?
Resistance adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam mangal tadını gayet veriyor bence. misafirliğe gittiğimde yemiştim o yüzden markasını bilmiyorum ama bildiğimiz mangaldı yani
Çok teşekkürler.
12-08-2013, 04:53:22
#11
blazeirs
kömür tadı vermeeeeeez.
12-08-2013, 13:28:36
#12
BLev
Kirkbir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam marka model alabilirmiyim rica etsem?
Çok teşekkürler.
Erçelik sanırım.
12-08-2013, 13:51:16
#13
Kirkbir
Üyeliği durduruldu
blazeirs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kömür tadı vermeeeeeez.
Üstadım verdiğini söyleyenler var sonucta apartmanda oturanlar anca tüplü alabilir.
BLev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erçelik sanırım.
Teşekkürler.
13-08-2013, 03:46:40
#14
blazeirs
hocam hiç yorulma, tüpten pişen tavuk dönerle közde pişen tavuk döneri kıyasla, o ekşiliği bir hisset, sonra kim ne derse desin diyeceksin tahminimce
13-08-2013, 04:06:50
#15
LcN_x
Ben bir defa denedim tatta bir fark goremedim.
Tapatalk 2 ile gönderildi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler