Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullandim bir donem komur mangalinin lezzetini vermiyor genede mangal hasretine son verebilir her hafta mangal yakan birisi olark apartmandaysan tup mecburidir burasi antep oldugundan kimse demiyor bisey )

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Neydi üstad kullandığın senin lezzet olarak kömür gibi olmasada kömür lezzetine yakın bir tad alıyormuydun?