• 25-07-2013, 22:38:05
    #10
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mega'ya ben baktım da hocam o kadar büyük telefonla konuşurken yoldan geçenlere karşı mahçup olurum. Bildiğin fayans arkasına çimento sür duvara yapıştır yeminle.
    Valla bende Sony Xperia S var fakat pek iç açıcı bir telefon değil biraz yavaş mı desem anlamış değilim. Kamera çekimlerinde bazı modlarda acayip donmalar yaşanıyor işlemcisi zayıf kalıyor sanırım.
  • 25-07-2013, 22:46:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    galaxy ace 2 tavsiyemdir.
  • 25-07-2013, 23:07:05
    #12
    Note2 meganin ozelliklerini katlar hocam hem ekranida daha uygun boyutta hem telefon hem tablet
    Mega biraz daha tablete kaciyor ve ozellikleri daha dusuk note2 den

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-07-2013, 23:35:12
    #13
    Note II Var bende 2gb ram 1.6 ghz işlemci dört çekirdek anlıcağın mega'dan daha iyi
  • 26-07-2013, 00:57:14
    #14
    S4 > Note 2 > Mega > S3 bence.
  • 26-07-2013, 00:57:48
    #15
    Kurumsal PLUS
    Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note2 meganin ozelliklerini katlar hocam hem ekranida daha uygun boyutta hem telefon hem tablet
    Mega biraz daha tablete kaciyor ve ozellikleri daha dusuk note2 den

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note II Var bende 2gb ram 1.6 ghz işlemci dört çekirdek anlıcağın mega'dan daha iyi
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S4 > Note 2 > Mega > S3 bence.
    Abilerim kardeşlerim arkadaşlarım bu telefonun hiç iyi yanıda yok mu performans diyorsunuzda oyun oynarken vs. için dimi ? Ben mesela yolda film izleyen nette siteleri dolaşıp video izleyen haberleri okuyan biriyim şimdi bu bana göre avantajlı bi telefon değilmidir lütfen ama note 2 daha iyi özelliklere sahip ama bu dediklerimide note 2 den aşağı kalıp yapamaz mı ?
  • 26-07-2013, 01:03:54
    #16
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abilerim kardeşlerim arkadaşlarım bu telefonun hiç iyi yanıda yok mu performans diyorsunuzda oyun oynarken vs. için dimi ? Ben mesela yolda film izleyen nette siteleri dolaşıp video izleyen haberleri okuyan biriyim şimdi bu bana göre avantajlı bi telefon değilmidir lütfen ama note 2 daha iyi özelliklere sahip ama bu dediklerimide note 2 den aşağı kalıp yapamaz mı ?
    Düşünsenize otobüste oturdunuz gidiyorsunuz,sevgiliniz veya özel bir kişiyle mesajlaşıyoruz yandaki veya arkanızda ne konuştuğuzu görüyor güzel bir durummu ?
  • 26-07-2013, 01:08:45
    #17
    Kurumsal PLUS
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünsenize otobüste oturdunuz gidiyorsunuz,sevgiliniz veya özel bir kişiyle mesajlaşıyoruz yandaki veya arkanızda ne konuştuğuzu görüyor güzel bir durummu ?
    Sandalyeden düştüm hocam Onu göz ardı edelim başka ? yani o dediğim işlemler için bu tel beni görmez mi
  • 26-07-2013, 01:12:08
    #18
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sandalyeden düştüm hocam Onu göz ardı edelim başka ? yani o dediğim işlemler için bu tel beni görmez mi
    Ben Note II kullanıyorum bugün Mega'yı inceleme şansım oldu fakat Note II ile arasında 100 tl oynuyor (note 2 100 tl daha pahalı) donanım olarak note II' den zayıf sadece ekranı büyük diye tercih edicekseniz siz bilirsiniz

    Note II Ekranı : 5.5 inc
    Mega Ekranı : 6.3 inc

    Fazla ekran boyutu farkıda yok tercih sizin Note II daha performanslı