Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note2 meganin ozelliklerini katlar hocam hem ekranida daha uygun boyutta hem telefon hem tablet
Mega biraz daha tablete kaciyor ve ozellikleri daha dusuk note2 den

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note II Var bende 2gb ram 1.6 ghz işlemci dört çekirdek anlıcağın mega'dan daha iyi
Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S4 > Note 2 > Mega > S3 bence.
Abilerim kardeşlerim arkadaşlarım bu telefonun hiç iyi yanıda yok mu performans diyorsunuzda oyun oynarken vs. için dimi ? Ben mesela yolda film izleyen nette siteleri dolaşıp video izleyen haberleri okuyan biriyim şimdi bu bana göre avantajlı bi telefon değilmidir lütfen ama note 2 daha iyi özelliklere sahip ama bu dediklerimide note 2 den aşağı kalıp yapamaz mı ?