Ment adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galaxy Mega Süper !
30
●1.541
- 26-07-2013, 00:57:48Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAbilerim kardeşlerim arkadaşlarım bu telefonun hiç iyi yanıda yok mu performans diyorsunuzda oyun oynarken vs. için dimi ? Ben mesela yolda film izleyen nette siteleri dolaşıp video izleyen haberleri okuyan biriyim şimdi bu bana göre avantajlı bi telefon değilmidir lütfen ama note 2 daha iyi özelliklere sahip ama bu dediklerimide note 2 den aşağı kalıp yapamaz mı ?Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2013, 01:03:54Düşünsenize otobüste oturdunuz gidiyorsunuz,sevgiliniz veya özel bir kişiyle mesajlaşıyoruz yandaki veya arkanızda ne konuştuğuzu görüyor güzel bir durummu ?evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2013, 01:08:45Sandalyeden düştüm hocamSheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu göz ardı edelim başka ? yani o dediğim işlemler için bu tel beni görmez mi
- 26-07-2013, 01:12:08Ben Note II kullanıyorum bugün Mega'yı inceleme şansım oldu fakat Note II ile arasında 100 tl oynuyor (note 2 100 tl daha pahalı) donanım olarak note II' den zayıf sadece ekranı büyük diye tercih edicekseniz siz bilirsinizevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note II Ekranı : 5.5 inc
Mega Ekranı : 6.3 inc
Fazla ekran boyutu farkıda yok tercih sizin Note II daha performanslı
