evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abilerim kardeşlerim arkadaşlarım bu telefonun hiç iyi yanıda yok mu performans diyorsunuzda oyun oynarken vs. için dimi ? Ben mesela yolda film izleyen nette siteleri dolaşıp video izleyen haberleri okuyan biriyim şimdi bu bana göre avantajlı bi telefon değilmidir lütfen ama note 2 daha iyi özelliklere sahip ama bu dediklerimide note 2 den aşağı kalıp yapamaz mı ?
Düşünsenize otobüste oturdunuz gidiyorsunuz,sevgiliniz veya özel bir kişiyle mesajlaşıyoruz yandaki veya arkanızda ne konuştuğuzu görüyor güzel bir durummu ?