Mega'ya ben baktım da hocam o kadar büyük telefonla konuşurken yoldan geçenlere karşı mahçup olurum. Bildiğin fayans arkasına çimento sür duvara yapıştır yeminle.
Valla bende Sony Xperia S var fakat pek iç açıcı bir telefon değil biraz yavaş mı desem anlamış değilim. Kamera çekimlerinde bazı modlarda acayip donmalar yaşanıyor işlemcisi zayıf kalıyor sanırım.