Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünsenize otobüste oturdunuz gidiyorsunuz,sevgiliniz veya özel bir kişiyle mesajlaşıyoruz yandaki veya arkanızda ne konuştuğuzu görüyor güzel bir durummu ?
Sandalyeden düştüm hocam Onu göz ardı edelim başka ? yani o dediğim işlemler için bu tel beni görmez mi