evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sandalyeden düştüm hocam Onu göz ardı edelim başka ? yani o dediğim işlemler için bu tel beni görmez mi
Ben Note II kullanıyorum bugün Mega'yı inceleme şansım oldu fakat Note II ile arasında 100 tl oynuyor (note 2 100 tl daha pahalı) donanım olarak note II' den zayıf sadece ekranı büyük diye tercih edicekseniz siz bilirsiniz

Note II Ekranı : 5.5 inc
Mega Ekranı : 6.3 inc

Fazla ekran boyutu farkıda yok tercih sizin Note II daha performanslı