• 24-07-2013, 15:22:20
    #1
    HV.ER EGT.TUG.K.LIGI/MERKEZ
    Bugün açıklandı merkeze gidip sülüs alınacakmış sanırım iki gün sonra gitsem alabilirim heral.
    ankara mamak şubesinde işlemlerimi yaptırmıştım illa ordan mı almam lazım?
  • 24-07-2013, 16:26:27
    #2
    Kütahyaya Düşmüşsünüz Kaça Kaç Gidiyorsunuz?
  • 24-07-2013, 16:29:32
    #3
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kütahyaya Düşmüşsünüz Kaça Kaç Gidiyorsunuz?
    93-3
    gruptan biraz büyük olarak gidiyorum hocam
  • 24-07-2013, 17:06:41
    #4
    Ben havacıydım. Sormak istediğin varsa cevap verebilirim.
  • 24-07-2013, 19:29:13
    #5
    hocam benim has torunum olarak geliceksiniz, 92/3 um bende gecmiyor zaman..
  • 24-07-2013, 19:32:17
    #6
    benim arkadaşda oraya düştü.
  • 24-07-2013, 20:07:28
    #7
    Havacılık iyidir.
    Hizmet bölüğüne düşersen paso çay koyarsın komutana yerlere paspas atar nöbet tutarsın.
    Ben kayseri ulaştırmada yapmısdım kısa dönem
  • 24-07-2013, 21:04:25
    #8
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben havacıydım. Sormak istediğin varsa cevap verebilirim.
    teşekkür ederim kardeşim kısaca özetlersen zaten 15 ine kadar teslim oluyoruz.
    Uploadering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim has torunum olarak geliceksiniz, 92/3 um bende gecmiyor zaman..
    geçer hocam geçer dışarda sevgilin felan var da sabırsızlanıyormusun.benim arkadaş 91 gitti hemen nişanlandı evlenecek yakında

    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim arkadaşda oraya düştü.
    teşekkürler yorumunuz için
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havacılık iyidir.
    Hizmet bölüğüne düşersen paso çay koyarsın komutana yerlere paspas atar nöbet tutarsın.
    Ben kayseri ulaştırmada yapmısdım kısa dönem
    çayıda severim aslında
    hocam eğitimden sonra nereye atacaklar bide o var.malatyaya çıkarsa biraz rahat olur gibi komutan var hemşeri orda.niyetim yazıcılığı almak ama bilemiyorumkısmet inşallah.
  • 24-07-2013, 23:36:22
    #9
    yazıcılık çok iyi sanma 7/24 komutanla yüzyüzesin zor iş.
    İnşallah komutanın iyi olur ve iyi bir göreve atar.
    Kendini sevdirirsen gerisi kolay.
    Ben spor salonu çavusuydum hep yatış