Konu
Askerini Havacı olarak yapan varmı ?
24-07-2013, 20:07:28
#7
AnSaNeRi
Havacılık iyidir.
Hizmet bölüğüne düşersen paso çay koyarsın komutana yerlere paspas atar nöbet tutarsın.
Ben kayseri ulaştırmada yapmısdım kısa dönem