Ben havacıydım. Sormak istediğin varsa cevap verebilirim.
teşekkür ederim kardeşim kısaca özetlersen zaten 15 ine kadar teslim oluyoruz.
hocam benim has torunum olarak geliceksiniz, 92/3 um bende gecmiyor zaman..
geçer hocam geçer dışarda sevgilin felan var da sabırsızlanıyormusun.benim arkadaş 91 gitti hemen nişanlandı evlenecek yakında
benim arkadaşda oraya düştü.
teşekkürler yorumunuz için
Havacılık iyidir.
Hizmet bölüğüne düşersen paso çay koyarsın komutana yerlere paspas atar nöbet tutarsın.
Ben kayseri ulaştırmada yapmısdım kısa dönem
çayıda severim aslında

hocam eğitimden sonra nereye atacaklar bide o var.malatyaya çıkarsa biraz rahat olur gibi komutan var hemşeri orda.niyetim yazıcılığı almak ama bilemiyorumkısmet inşallah.