yazıcılık çok iyi sanma 7/24 komutanla yüzyüzesin zor iş.
İnşallah komutanın iyi olur ve iyi bir göreve atar.
Kendini sevdirirsen gerisi kolay.
Ben spor salonu çavusuydum hep yatış