• 25-07-2013, 00:12:09
    #10
    Yazıcılık yerine göre iyi yerine göre çok dandik bi iş.
    Hiç bir şeye atlama erkenden Bak bi gözlem yap hangi iş kafana yatıyo o işte görev almaya çabala.
    Acemilikte zaten görev diye bişey yok paso eğitim. Ustada görevin olacak.
  • 25-07-2013, 00:17:31
    #11
    EskiÅŸehirde ki evimiz çok yakındı hiç uyuyamazdık sesten saat başı test uçuÅŸları oluyordu
  • 25-07-2013, 02:03:14
    #12
    Kütahya Tugay olduğu için yemekleri çok güzeldir. özel olarak dışarıdan personel yapar BAYAN gıda mühendisleri Kontrol eder süperdir.

    Kantin + ATM + telefon konusunda hiç sıkıntı çekmezsiniz çok güzeldir.

    Temizliğe önem veren titiz insansanız kütahya TEMİZ yerdir.

    Kütahya Kışın gitmiş olsaydınız çok soğuk bir yerdir.

    Acemi Birliğinde Görev almayın. Yazıcı olmayın Çünkü Sayı Çok Kalabalıktır. Akşama kadar iş yaparsınız sabah Piyadecilik eğitimine çıkarırlar. Piyadecilik eğitiminden yol almayın usta birliğine gittiğinizde İNTİBAK eğitimlerine katılacaksınız sonra orada bazı hareketleri yapamaz iseniz sıkıntı olur.

    Şimdi Kütahyada Sülüsünde yazan yazıya göre askerlik kaderin şekillenir. sana hangi işi yaptığını soracaklar diyelim çaycısın bu işi ne kadar zamandır yapıyorsun diyecekler. 1, 2 yıl deme en az 6, 7 yıldır yapıyorum de. o zaman seni mesleki sınıflandırma yaparlar ek görev alırsın rahat edersin.

    Ehliyetiniz varsa kesinlikle acemi birliğinde yanınızda olsun.

    Kütahyada KÜNYE denen bir muhabbet vardır. nedir Künye?
    _ Recep ivedik Hayvanat Bahçesi İstanbul Emret Komutanım gibi
    adını soy adını memleketini söylersin. buna çok önem verirler bunu yüksek sesle okursan Fişek gibi askersin süpersin. Kütahyada ONBAŞI'lara bile Komutanım Çekersin.

    Gelelim sakal traşı olayına en çok buna birde BOT BOYAMASINA özen gösterirler. buna dikkat edeceksin.

    Kütahyada eline bir kitap verirler. askerin yemi / bayrak / devlet / esas duruş / rutbeleri içeren sen bunu ezberlersin.

    Mıntıka Kütahyada meşhurdur gecenin karanlıgında kalkarsın mıntıka yapmaya

    Kütahyada bir Görev icabı 4 Gün kaldığım için bilirim. bu yazdıklarımın değişeceğini sanmıyorum her ne kadar üstünden 5, 6 yıl geçmiş olsada

    Kütahyada yatagını düzenli yapacaksın, dolabını düzenli yapacaksın. aklın varsa birde bak bu çok önemli herkes geç teslim olur. sen akıllıysan 1 GÜN ÖNCE TESLİM OL. tugay 20 bin insan birden katılıyor koyun sürüsü gibi onların bölüklere yerleşmesi + istihkaklarını elbiselerini almaları yani eğer geç katılırsan 2 yada 3 gün sürünürsün sıra sana gelecek diye.

    Kısa Dönemmi Gideceksin Uzun Dönemmi Yapacaksın Bilmiyorum. Lakin Herşeyden önce bu askerliğe Sabırla başla. kendini tercihlerini unut ne söylerlerse vatani görev olarak bilip sabırla hareket eder kimseye bulaşmazsan toplumsal hayata ayak uydurur sivrilmez isen güle oynaya askerliğin biter.
  • 25-07-2013, 12:41:22
    #13
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazıcılık çok iyi sanma 7/24 komutanla yüzyüzesin zor iş.
    İnşallah komutanın iyi olur ve iyi bir göreve atar.
    Kendini sevdirirsen gerisi kolay.
    Ben spor salonu çavusuydum hep yatış
    teşekkür ederim iyi görüşleriniz için çok sağolun.kısmet inşallah.

    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıcılık yerine göre iyi yerine göre çok dandik bi iş.
    Hiç bir şeye atlama erkenden Bak bi gözlem yap hangi iş kafana yatıyo o işte görev almaya çabala.
    Acemilikte zaten görev diye bişey yok paso eğitim. Ustada görevin olacak.
    hocam burda usta birliğine gitmeden mi belli olur orada tekrar görev dağılımımı olacak acaba
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehirde ki evimiz çok yakındı hiç uyuyamazdık sesten saat başı test uçuşları oluyordu
    seninde işin zormuş kardeşim bizim de ankarada evin üstünden yolcu uçakları geçerdi.pek fazla ses olmuyordu ama
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kütahya Tugay olduğu için yemekleri çok güzeldir. özel olarak dışarıdan personel yapar BAYAN gıda mühendisleri Kontrol eder süperdir.

    Kantin + ATM + telefon konusunda hiç sıkıntı çekmezsiniz çok güzeldir.

    Temizliğe önem veren titiz insansanız kütahya TEMİZ yerdir.

    Kütahya Kışın gitmiş olsaydınız çok soğuk bir yerdir.

    Acemi Birliğinde Görev almayın. Yazıcı olmayın Çünkü Sayı Çok Kalabalıktır. Akşama kadar iş yaparsınız sabah Piyadecilik eğitimine çıkarırlar. Piyadecilik eğitiminden yol almayın usta birliğine gittiğinizde İNTİBAK eğitimlerine katılacaksınız sonra orada bazı hareketleri yapamaz iseniz sıkıntı olur.

    Şimdi Kütahyada Sülüsünde yazan yazıya göre askerlik kaderin şekillenir. sana hangi işi yaptığını soracaklar diyelim çaycısın bu işi ne kadar zamandır yapıyorsun diyecekler. 1, 2 yıl deme en az 6, 7 yıldır yapıyorum de. o zaman seni mesleki sınıflandırma yaparlar ek görev alırsın rahat edersin.

    Ehliyetiniz varsa kesinlikle acemi birliğinde yanınızda olsun.

    Kütahyada KÜNYE denen bir muhabbet vardır. nedir Künye?
    _ Recep ivedik Hayvanat Bahçesi İstanbul Emret Komutanım gibi
    adını soy adını memleketini söylersin. buna çok önem verirler bunu yüksek sesle okursan Fişek gibi askersin süpersin. Kütahyada ONBAŞI'lara bile Komutanım Çekersin.

    Gelelim sakal traşı olayına en çok buna birde BOT BOYAMASINA özen gösterirler. buna dikkat edeceksin.

    Kütahyada eline bir kitap verirler. askerin yemi / bayrak / devlet / esas duruş / rutbeleri içeren sen bunu ezberlersin.

    Mıntıka Kütahyada meşhurdur gecenin karanlıgında kalkarsın mıntıka yapmaya

    Kütahyada bir Görev icabı 4 Gün kaldığım için bilirim. bu yazdıklarımın değişeceğini sanmıyorum her ne kadar üstünden 5, 6 yıl geçmiş olsada

    Kütahyada yatagını düzenli yapacaksın, dolabını düzenli yapacaksın. aklın varsa birde bak bu çok önemli herkes geç teslim olur. sen akıllıysan 1 GÜN ÖNCE TESLİM OL. tugay 20 bin insan birden katılıyor koyun sürüsü gibi onların bölüklere yerleşmesi + istihkaklarını elbiselerini almaları yani eğer geç katılırsan 2 yada 3 gün sürünürsün sıra sana gelecek diye.

    Kısa Dönemmi Gideceksin Uzun Dönemmi Yapacaksın Bilmiyorum. Lakin Herşeyden önce bu askerliğe Sabırla başla. kendini tercihlerini unut ne söylerlerse vatani görev olarak bilip sabırla hareket eder kimseye bulaşmazsan toplumsal hayata ayak uydurur sivrilmez isen güle oynaya askerliğin biter.
    allah razı olsun hocam elleriniz dert görmesin.titiz biriyim ama ortam neyse ona ayak uyduran bi tipimdir.
    " Piyadecilik eğitiminden yol almayın" olayı nedir?
    hocam Sevk Tarihiniz: 12/08/2013
    Sevk Baslangıç Tarihi: 12/08/2013
    Sevk Bitis Tarihi: 15/08/2013

    12 sinde gitsem alırlar değil mi
  • 25-07-2013, 13:02:33
    #14
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH razı olsun hocam elleriniz dert görmesin.titiz biriyim ama ortam neyse ona ayak uyduran bi tipimdir.
    " Piyadecilik eğitiminden yol almayın" olayı nedir?
    hocam Sevk Tarihiniz: 12/08/2013
    Sevk Baslangıç Tarihi: 12/08/2013
    Sevk Bitis Tarihi: 15/08/2013

    12 sinde gitsem alırlar değil mi

    Eğitim Biraz zor gelebilir. " yol almak " = kaçmak , arazi olmak, arazi olabilmek için hayal kurmak, bilgisayar biliyorum diye eğitimden kaytarmak vs vs vs

    12 değil 11 dede gitseniz başka kalacak yeriniz olmadığını erken teslim olmak istediğinizi söylerseniz erken girebilirsiniz. birde size tavsiyem yemin töreninden sonra mümkünse İZİN KULLANMAYIN 30 günlük askersin 7 gün izine çıkarsan geriye kalan 330 gün zorlanırsın. Usta birliğine erken katılırsın ve izine intibak eğitimi ve ATIŞLAR Yapıldıktan sonra iyi bir dil ile yemin töreninden sonra izin kullanmadığını vs diye ifade ederseniz izini koparırsınız. 15 Ay da 30 gün izininiz vardır. izinler Her aya 2 Gün olarak hesaplanmıştır.
    Birde Yanınızda birliğe girersen 100 , 150 TL'den başka para götürmeyin. Hepsini bankaya koyun ayrıca Eşya olarak hiç bir şey götürmeyin Kütahyada size verilecek eşya ile iki kişi askerlik yapar
  • 25-07-2013, 19:06:26
    #15
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim Biraz zor gelebilir. " yol almak " = kaçmak , arazi olmak, arazi olabilmek için hayal kurmak, bilgisayar biliyorum diye eğitimden kaytarmak vs vs vs

    12 değil 11 dede gitseniz başka kalacak yeriniz olmadığını erken teslim olmak istediğinizi söylerseniz erken girebilirsiniz. birde size tavsiyem yemin töreninden sonra mümkünse İZİN KULLANMAYIN 30 günlük askersin 7 gün izine çıkarsan geriye kalan 330 gün zorlanırsın. Usta birliğine erken katılırsın ve izine intibak eğitimi ve ATIŞLAR Yapıldıktan sonra iyi bir dil ile yemin töreninden sonra izin kullanmadığını vs diye ifade ederseniz izini koparırsınız. 15 Ay da 30 gün izininiz vardır. izinler Her aya 2 Gün olarak hesaplanmıştır.
    Birde Yanınızda birliğe girersen 100 , 150 TL'den başka para götürmeyin. Hepsini bankaya koyun ayrıca Eşya olarak hiç bir şey götürmeyin Kütahyada size verilecek eşya ile iki kişi askerlik yapar
    hocam arazi olmak desen anlardım da yol almak ilk defa duydum yol almak bi işte ilerlemek katetmek anlamı çağrıştırıyordu önceden ama.
    hocam dediğiniz gibi erkenden gitmeyi düşünüyorum.izine çıkmayacam kütahya ankara yapmam bida.pekte izin kullanmayı düşünmüyorum askerlik boyunca.çok teşekkür ediyorum çok ilgilendiniz allah razı olsun.