ALLAH razı olsun hocam elleriniz dert görmesin.titiz biriyim ama ortam neyse ona ayak uyduran bi tipimdir.
" Piyadecilik eğitiminden yol almayın" olayı nedir?
hocam Sevk Tarihiniz: 12/08/2013
Sevk Baslangıç Tarihi: 12/08/2013
Sevk Bitis Tarihi: 15/08/2013
12 sinde gitsem alırlar değil mi
Eğitim Biraz zor gelebilir. " yol almak " = kaçmak , arazi olmak, arazi olabilmek için hayal kurmak, bilgisayar biliyorum diye eğitimden kaytarmak vs vs vs
12 değil 11 dede gitseniz başka kalacak yeriniz olmadığını erken teslim olmak istediğinizi söylerseniz erken girebilirsiniz. birde size tavsiyem yemin töreninden sonra mümkünse İZİN KULLANMAYIN 30 günlük askersin 7 gün izine çıkarsan geriye kalan 330 gün zorlanırsın. Usta birliğine erken katılırsın ve izine intibak eğitimi ve ATIŞLAR Yapıldıktan sonra iyi bir dil ile yemin töreninden sonra izin kullanmadığını vs diye ifade ederseniz izini koparırsınız. 15 Ay da 30 gün izininiz vardır. izinler Her aya 2 Gün olarak hesaplanmıştır.
Birde Yanınızda birliğe girersen 100 , 150 TL'den başka para götürmeyin. Hepsini bankaya koyun ayrıca Eşya olarak hiç bir şey götürmeyin Kütahyada size verilecek eşya ile iki kişi askerlik yapar