Eğitim Biraz zor gelebilir. " yol almak " = kaçmak , arazi olmak, arazi olabilmek için hayal kurmak, bilgisayar biliyorum diye eğitimden kaytarmak vs vs vs
12 değil 11 dede gitseniz başka kalacak yeriniz olmadığını erken teslim olmak istediğinizi söylerseniz erken girebilirsiniz. birde size tavsiyem yemin töreninden sonra mümkünse İZİN KULLANMAYIN 30 günlük askersin 7 gün izine çıkarsan geriye kalan 330 gün zorlanırsın. Usta birliğine erken katılırsın ve izine intibak eğitimi ve ATIŞLAR Yapıldıktan sonra iyi bir dil ile yemin töreninden sonra izin kullanmadığını vs diye ifade ederseniz izini koparırsınız. 15 Ay da 30 gün izininiz vardır. izinler Her aya 2 Gün olarak hesaplanmıştır.
Birde Yanınızda birliğe girersen 100 , 150 TL'den başka para götürmeyin. Hepsini bankaya koyun ayrıca Eşya olarak hiç bir şey götürmeyin Kütahyada size verilecek eşya ile iki kişi askerlik yapar
hocam arazi olmak desen anlardım da yol almak ilk defa duydum

yol almak bi işte ilerlemek katetmek anlamı çağrıştırıyordu önceden ama.
hocam dediğiniz gibi erkenden gitmeyi düşünüyorum.izine çıkmayacam kütahya ankara yapmam bida.pekte izin kullanmayı düşünmüyorum askerlik boyunca.çok teşekkür ediyorum çok ilgilendiniz allah razı olsun.