• 21-07-2013, 23:45:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar r10'da hergün en az 2 3 tane aşk konusu acılıyor ;

    seviyorum , napayım ?
    mesaj attım cevap vermedi..
    seviyor mu beni ?
    aşık oldum ama platonik.
    istedim vermedi :/

    falan filan bence r10 bi tane aşk diye subdomain açsın arkadaşlar orada tartışsın bunları ben gormekten sıkıldım benim gibi birçok arkadas vardır elbet.
  • 21-07-2013, 23:48:09
    #2
    Hiç Fena Olmaz Şair Yürekli Arkadaşlarımızda İçlerini Dökerler
  • 21-07-2013, 23:53:24
    #3
    Kesinlikle lazım hitti yüksek ve ilginin çok olacağından kimsenin şüphesi olmasın
  • 22-07-2013, 01:24:00
    #5
    Çok eskiden bende bu tarz konu açmıştım
    Da neden sıkıldınız hocam onu anlayamadım girmeyin konuya?
    Bende son zamanlarda ki Amerika konularından sıkıldım deyip amerika.******** açın diye oneri vereyim
    Gerçi hoş aşk domaini olsa fena olmaz r10 aşıkları için

    Edit: r10.net otomatik sansürlendi başına amerika koyunca. Oyuna bakın!
  • 22-07-2013, 01:24:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden bende bu tarz konu açmıştım
    Da neden sıkıldınız hocam onu anlayamadım girmeyin konuya?
    Bende son zamanlarda ki Amerika konularından sıkıldım deyip amerika.******** açın diye oneri vereyim
    Gerçi hoş aşk domaini olsa fena olmaz r10 aşıkları için
    sende konudan rahatsız olduysan yorum atmadan cıkabilirdin hocam : ) gordun mu demek ki insan dile getirmek istiyor bazı seyleri
  • 22-07-2013, 01:26:15
    #7
    KuzeyReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende konudan rahatsız olduysan yorum atmadan cıkabilirdin hocam : ) gordun mu demek ki insan dile getirmek istiyor bazı seyleri
    Ben sizin konunuzdan rahatsızım demedim yanlış olmasın,
    Sadece size bir öneri sundum
    Hayırlı akşamlar
  • 22-07-2013, 01:37:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kendine gel !
    İnsansın sen ...
    Yaradanın yarattığına yalvarmakta neymiş?
    Yaradana dua etmek varken ...
  • 22-07-2013, 03:03:27
    #9
    RE0NA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine gel !
    İnsansın sen ...
    Yaradanın yarattığına yalvarmakta neymiş?
    Yaradana dua etmek varken ...

    dağılabiliriz...