Çok eskiden bende bu tarz konu açmıştım
Da neden sıkıldınız hocam onu anlayamadım girmeyin konuya?
Bende son zamanlarda ki Amerika konularından sıkıldım deyip amerika.******** açın diye oneri vereyim
Gerçi hoş aşk domaini olsa fena olmaz r10 aşıkları için

Edit: r10.net otomatik sansürlendi başına amerika koyunca. Oyuna bakın!