Konu
R10'a ask.r10.net diye SubDomain Lazım
22-07-2013, 01:26:15
#7
utku1
KuzeyReklam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sende konudan rahatsız olduysan yorum atmadan cıkabilirdin hocam : ) gordun mu demek ki insan dile getirmek istiyor bazı seyleri
Ben sizin konunuzdan rahatsızım demedim yanlış olmasın,
Sadece size bir öneri sundum
Hayırlı akşamlar