utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok eskiden bende bu tarz konu açmıştım
Da neden sıkıldınız hocam onu anlayamadım girmeyin konuya?
Bende son zamanlarda ki Amerika konularından sıkıldım deyip amerika.******** açın diye oneri vereyim
Gerçi hoş aşk domaini olsa fena olmaz r10 aşıkları için
sende konudan rahatsız olduysan yorum atmadan cıkabilirdin hocam : ) gordun mu demek ki insan dile getirmek istiyor bazı seyleri